مقایسه کالا
یالینک برنده جایزه بهترین دستگاه Voip در سال 2019

یالینک برنده جایزه بهترین دستگاه Voip در سال 2019

0 دیدگاه

یالینک که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه محصولات اداری و ارتباطی است، با افتخار اعلام می‌کند که از طرف انجمن ارائه دهندگان خدمات تلفنی اینترنت (ITSPA) در سری تلفن‌های کنفرانس این شرکت که صدای صنعت ارتباطات در نسل بعدی است، جایزه بهترین دستگاه Voip در سال 2019 را دریافت کرده است.

جوایز ITSPA در سال 2019 و درسالن "گلازیرز (Glaziers)" در مرکز لندن برگزار شد. این همایش به منظور تجلیل از نوآوری‌ها و به رسمیت شناختن دستاوردهای مختلف در صنعت ارتباطات، اجرا شد. جایزه بهترین دستگاه Voip به شرکت یالینک تعلق گرفت. یالینک دستگاه‌های ویپ خود را طوری طراحی کرده که اطمینان خاطر و راحتی کاربر را مدنظر قرار داده است. همچنین این دستگاه‌ها دارای خدمات جدید و خلاقانه‌ای هستند که تاثیرات خوبی روی مشتریان گذاشته‌اند.

برنده شدن در این جایزه مهم، نشانگر این است که سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش‌های شرکت یالینک در چند سال اخیر بدون نتیجه نمانده و پیشرفتی همه جانبه از جمله عملکرد مناسب در کسب و کار، خدمات به مشتریان و نوآوری کسب کرده است. دارا بودن چندین ویژگی ارزشمند و کاربردی مانند طراحی آرگونومیک، فناوری هوشمند حذف پارازیت و فناوری هیبریدی UC در سری تلفن‌های CP960، CP920 و CP930W باعث شده که جلسات کاری شرکت‌ها با بهره‌وری بیشتر عمل کنند.

شرکت یالینک به سایر شرکت‌ها و برندگان جوایز دیگر که در ITSPA 2019 مورد تقدیر قرار گرفتند، تبریک گفت. البته باید در نظر داشت که این جوایز بین قدرت‌های این صنعت هر ساله در حال جابه‌جایی است و این نشان‌دهنده پویایی این صنعت است. این نوع همایش‌ها از آن نظر مفید است که تمامی شرکت‌های این صنعت را دور هم جمع می‌کند تا دستاوردهای یک سال همدیگر را به خوبی بشناسند.

شرکت یالینک اعلام کرد که این یک افتخار بزرگ برای ماست و ما خوشحالیم که جایزه بهترین دستگاه ویپ به ما تعلق گرفته است. همچنین اعلام کرد که ما همچنان بیشتر از گذشته متعهد می‌شویم تا بهترین دستاوردهای Voip را ارائه دهیم و این کار را با اختصاص دادن زمان بیشتر برای کشف نوآوری‌های جدید و ایجاد یک تجربه خوب در بین مشتریان انجام خواهیم داد.

کلیدواژه‌های خبر :

نظرات کاربران