مقایسه کالا
معرفی سرور ارتباطی KX-NSX2000

معرفی سرور ارتباطی KX-NSX2000

0 دیدگاه

اگر کسب و کار و تجارت شما در حال رشد است، یکی از نیازهای اساسی شما، یک سرور ارتباطی با عملکرد مطمئن است. سروری که با استفاده از آن بتوانید بر عملکرد کارکنان و وضعیت شرکت خود نظارت کنید تا کسب و کار خود را همچنان رقابتی نگه ­دارید و به سبک کار متحرک امروزی بپیوندید.

سرور ارتباطی KX-NSX2000 شرکت پاناسونیک، می‌­تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. این سرور ارتباطی، جدیدترین محصول سری X شرکت پاناسونیک و از جمله سرورهای ارتباطی مبتنی بر IP است. این سرور برای شرکت­‌های تجاری در حال رشد، طراحی شده و بسیار انعطاف‌پذیر است.

یک سرور ارتباط تجاری، که یک شبکه IP پیشرفته، با قابلیت مقیاس‌­پذیری تا 2000 دستگاه در خلال 32 سایت شبکه شده، با چندین دستگاه برای هر افزونه، را به شما ارائه می­‌دهد.

این سیستم، قابلیت کنترل از راه دور، توسط یک منبع واحد را دارد و به همین دلیل، نیازی به یک مدیر مستقل برای هر سایت نیست.

سرور ارتباطی KX-NSX2000، یک راه حل عالی برای شرکت­‌هایی است که نیازمند یک ارتباط بی‌وقفه و مطمئن برای بخش‌­های ارتباط با مشتری، خدمات پس از فروش و مشاوره فروش هستند.

از دیگر ویژگی­‌های این سیستم، می­‌توان به ارتباط پیامی و ویدیویی یکپارچه اشاره نمود، که با ایجاد یک مرکز تماس با مسیریابی پیشرفته، امکان­‌پذیر شده است.

وجود افزونه hot standby redundancy و قابلیت تعمیر و نگه­داری مرکزی این سیستم، به شما این اطمینان را می­‌دهد که هر زمان به آن نیاز دارید، این شبکه شما را ساپورت می‌کند. اگر مشکلی در سیستم ارتباط چند سایتی اتفاق افتد، قابلیت KX-NSX PBX باعث می­‌شود که هر سایت به طور مستقل عمل کند و وقفه‌ای در کار سیستم ایجاد نشود.

پاناسونیک با در نظر گرفتن سبک پویای فعالیت شرکت­‌ها، برای ایجاد قابلیت تماس با کارمندان خارج از دفتر، سرور ارتباطی KX-NSX2000 را طراحی نموده است. KX-NSX2000، از تلفن‌­های s IP و IP، DECT قابل حمل و دوربین­‌های ارتباطی IP پشتیبانی می­‌کند. این ویژگی باعث می­‌شود تا با اتصال یک تلفن همراه به سیستم، به عنوان یک خط داخلی، کاربران بتوانند به راحتی بین تلفن­‌های موجود در شرکت و گوشی­‌های همراه متصل شده، ارتباط گیرند.

برای نظارت بر کار کارمندانی که از یک دستگاه مشترک استفاده می‌­کنند، KX-NSX2000 امکان ایجاد نمایه شخصی را فراهم کرده است. این عملکرد باعث شده تا مدیران بتوانند به راحتی بر تماس‌­ها و عملکرد هر کارمند نظارت کنند، تماس­‌های آن­ها را ضبط و از آن­ها نسخه پشتیبان تهیه کنند.

کلیدواژه‌های خبر :

نظرات کاربران