مقایسه کالا
اسنوم بخش فروش را در منطقه آسیا و اقیانوسیه راه اندازی می کند

اسنوم بخش فروش را در منطقه آسیا و اقیانوسیه راه اندازی می کند

0 دیدگاه

شرکت تولید کننده آلمانی Snom Technology، بخش فروش تلفن‌های VoIP در منطقه آسیا و اقیانوسیه (APAC) را راه‌اندازی می‌کند. این شرکت آلمانی از آوریل سال 2024 مسئولیت تمامی فروش‌های تلفن‌های VoIP را در منطقه به عهده گرفته است. فابیو آلبانینی که پیش از این، سرپرست فروش بین‌المللی برای EMEA بود، در حال حاضر مسئول این منطقه است.

این تصمیم پس از رشد پایدار Snom در EMEA در سال‌های اخیر صورت گرفته شده است و نشان می‌دهد این برند برای دستگاه‌ها و راه‌حل‌های VoIP نیازهای بازار تقاضا را درک می‌کند. آسیا و اقیانوسیه در سال ۲۰۲۳ بیش از ۲۳٪ از سهم بازار جهانی VoIP را به خود اختصاص داده و با CAGR ۱۲.۰٪ از درآمد بازار جهانی VoIP، رشد قابل توجهی داشته است. علاوه بر این، Fortune Business Insights پیش‌بینی می‌کند که این نرخ رشد به میزان ۱۲٪ تا سال ۲۰۳۰ ادامه پیدا می‌کند. این پیشرفت به دلیل تقاضای روز افزون برای راه‌حل‌های تلفنی مبتنی بر کلود است، که تقاضا برای تلفن‌های VoIP حرفه‌ای را نیز در منطقه تحریک می‌کند.

زیرساخت‌های در حال توسعه ارتباطات در چین، ژاپن، کره جنوبی، هند و استرالیا، پتانسیل بالایی برای بازار تلفنی VoIP در آسیا و اقیانوسیه ایجاد می‌کنند. این تولیدکننده آلمانی از هم اکنون تیمی را تشکیل داده که در حال برقراری ارتباط با شرکای فروش موجود و بالقوه در منطقه است. فابیو آلبانینی، سرپرست فروش بین المللی Snom Technology  می‌گوید "ما نسبت به این چالش خوش‌بین هستیم. مدیریت محلی برای موفقیت استراتژی ما در APAC مانند سایر مناطق حیاتی خواهد بود - بنابراین ما به دنبال افزایش تیم خود در سال‌های آینده خواهیم بود".

نظرات کاربران