مقایسه کالا
Snom از سیستم تلفنی SP800 برای تماس هیبریدی ایمن رونمایی کرد

Snom از سیستم تلفنی SP800 برای تماس هیبریدی ایمن رونمایی کرد

0 دیدگاه

Snom از سیستم SP800 خود رونمایی کرده است. این محصول برای ارائه خدمات تلفنی ممتاز و ایمن برای محیط‌های کاری دورافتاده و هیبریدی طراحی شده است.

اسنوم SP800 در نظر دارد استانداردهای جدیدی را با ارائه خدمات به سازمان‌هایی با نیازهای امنیتی بالا با استفاده از دسکتاپ های راه دور، سرورهای ترمینال یا کلاینت‌های نرم‌افزاری تعیین کند. این سولوشن‌ها که به طور گسترده در صنایع مختلف مانند مراکز تماس، بانکداری، بیمه و بخش‌های عمومی مورد توجه قرار می‌گیرند، به کارمندان این امکان را می‌دهند که از هر مکانی تنها با اتصال به اینترنت، به برنامه‌های کاربردی دسترسی داشته باشند.

هدف این فناوری‌ها کاهش هزینه‌های مدیریت با حذف نصب‌های فردی و ارائه حفاظت مؤثر در برابر سوءاستفاده از منابع و خطرات امنیتی است.

جزئیات بیشتر در مورد SP800

سیستم‌های تلفن یکپارچه به همراه تلفن‌های نرم‌افزاری و هدست‌ها که به‌طور سنتی برای دسترسی و پردازش داده‌ها طراحی می‌شوند، می‌توانند نیاز به خرید جداگانه تلفن را از بین ببرند و از تماس‌های غیرمجاز جلوگیری کنند؛ گرچه گاهی اوقات به قیمت کاهش کیفیت صدا صورت می‌پذیرد، زیرا سرورهای پایانه نمی‌توانند بین داده‌ها و صدا تمایز قائل شوند.

Snom SP800 محصولی برای تقویت تجربه کاربری در این محیط‌ها است. Snom می‌گوید SP800 یک تجربه صوتی برتر را تضمین می‌کند و این در حالی است که سولوشن‌های سرور ترمینال معمولی، اغلب با کیفیت گفتار پایین‌تر مشکل دارند.

SP800 با ویژگی‌هایی شبیه به تلفن رومیزی Snom D862، از معماری امنیتی قوی برخوردار است و همین کارمندان را قادر می‌سازد تا از تجربه‌های شنیداری استثنایی معمول دستگاه‌های Snom از طریق دسکتاپ‌های راه دور یا کلاینت‌های نرم‌افزار لذت ببرند. اسنوم اصرار دارد که انتقال صدا حتی در سناریوهای برنامه‌های کاربردی نیز بسیار واضح و قابل شنیدن است.

SP800 به لطف طراحی شیک و منعطف، با هر محیط کاری ترکیب می‌شود و به راحتی روی میز یا زیر میز قرار می‌گیرد. Snom پیشنهاد می‌کند که این محصول، سولوشنی ایده‌آل برای شرکت‌هایی است که ارتباطات ایمن و با کیفیت بالا را بدون به خطر انداختن انعطاف‌پذیری در اولویت قرار می‌دهند.

نظرات کاربران