مقایسه کالا
در روزهای آینده شاهد آخرین نوآوری‌های یالینک خواهیم بود!

در روزهای آینده شاهد آخرین نوآوری‌های یالینک خواهیم بود!

0 دیدگاه

شرکت یالینک به تازگی در یک بیانیه، اعلام کرده است که سه شنبه 20 شهریور 1403، در رویداد بزرگی به نام «E4 Experience»، واقع در بوستون آمریکا، شرکت خواهد کرد. این رویداد که به عنوان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های فناوری AV ( صوتی و تصویری) شناخته می‌شود، در کنار تجربه‌های تعاملی و جذاب، فرصت خوبی برای شبکه‌سازی و نمایش آخرین فناوری‌ها فراهم می‌کند.  

یالینک می‌گوید، در این رویداد محصولات و راه‌حل‌های جذابی را به نمایش خواهد گذاشت. از جمله این محصولات می‌توان به سیستم‌های کنفرانس ویدئویی پیشرفته، آخرین فناوری تلفن‌های هوشمند و تجهیزات ارتباطی یکپارچه اشاره کرد.

شرکت یالینک، یکی از بزرگترین رهبران تکنولوژی‌های نوآورانه‌ است که در ارائه تجربه کاربری ممتاز و بهره‌وری بالای محصولات، محبوبیت زیادی دارد.

یکی از سازمان‌های پیشروی فناوری که یالینک با آن همکاری دارد، شرکت مایکروسافت است. از مهم‌ترین دستاوردهای این همکاری، توسعه دستگاه‌های صوتی و تصویری یکپارچه برای ایجاد پلتفرم «Microsoft Teams» است. یالینک اولین شرکتی بود که دستگاه‌های صوتی و تصویری تأیید شده توسط مایکروسافت را ارائه داد.

Microsoft Teams یک پلتفرم همکاری آنلاین است که به کاربران اجازه می‌دهد با یکدیگر چت داشته باشند، جلسه برگزار کرده، یادداشت‌ها و فایل‌ها را به اشتراک بگذارند. این ابزار بخشی از مجموعه Office 365 بوده و برای کارهای تیمی و ارتباطات سازمانی بسیار مفید است.

سایر محصولات یالینک در همکاری با مایکروسافت، شامل سیستم‌های سخت افزاری از جمله، تلفن‌های Team، تجهیزات کنفرانس ویدئویی و سایر دستگاه‌های هوشمند اتاق‌های کنفرانس هستند. این دستگاه‌ها با استفاده از فناوری‌های پیشرفته‌ مانند کنترل صوتی، تشخیص هویت، و رونویسی از ارائه‌ها؛ تجربه‌ای بی‌نظیر از یک جلسه ویدئویی فراهم می‌کنند.

نظرات کاربران