مقایسه کالا
پاناسونیک به تازگی هدفون های ارزان قیمت خود را بروزرسانی کرده است

پاناسونیک به تازگی هدفون های ارزان قیمت خود را بروزرسانی کرده است

0 دیدگاه

بسیاری از خوانندگان ممکن است به یاد بیاورند که در سال ۲۰۲۰، پاناسونیک RZ-S500W، اولین هدفون‌های بی‌سیم واقعی پاناسونیک، عرضه شد. پاناسونیک این هدفون‌ها را معرفی کرد و سپس به طرز عجیبی قیمت آن‌ها را کاهش داد تا کیفیت حذف نویز فعال (ANC) بی‌سابقه‌ای را در این هدفون‌های ارزان‌قیمت ارائه دهد.

اکنون پاناسونیک با هدفون‌های جدیدی به نام RZ-B120W بازگشته است. هدفون‌های RZ-B120W تا ۶.۵ ساعت عمر باتری در خود هدفون‌ها و ۱۹.۵ ساعت اضافی در کیس شارژ ارائه می‌دهند. همچنین، این هدفون‌ها با Siri و Google Assistant سازگار هستند و با ضربه زدن به کنار یکی از هدفون‌ها و گفتن کلمه بیداری شما فعال می‌شوند.

در مشخصات این محصول، حذف نویز فعال ذکر نشده است، اما شما با محصولی آشنا می‌شوید که پاناسونیک آن را «صدای استریوی شفاف» می‌نامد. همچنین، این هدفون‌ها دارای رتبه‌بندی IPX4 برای تمرینات سنگین و بلوتوث ۵.۳ هستند. هنوز قیمتی برای این محصول اعلام نشده است. شاید این محصول یک پیشنهاد پیشرفته و لوکس نباشد، اما در واقع هدفونی است که به خوبی در گوش قرار میگیرد و کار خود را به درستی انجام می‌دهد.

پاناسونیک همچنین به تازگی هدفون‌های بی‌سیم روگوشی RB-M600B را معرفی کرده است که دارای عمر باتری طولانی‌تری تا ۶۵ ساعت هستند - با شش ساعت اضافی که پس از ۱۵ دقیقه شارژ سریع در دسترس است.

نظرات کاربران