مقایسه کالا
گیگاست در حال گسترش مجموعه تلفن ‌های رومیزی حرفه ‌ای IP خود با سه مدل جدید است

گیگاست در حال گسترش مجموعه تلفن ‌های رومیزی حرفه ‌ای IP خود با سه مدل جدید است

0 دیدگاه

گیگاست، رهبر بازار اروپا در تلفن‌های DECT، سه تلفن رومیزی IP جدید را در دسته حرفه‌ای معرفی کرده است. این تلفن‌ها از یک دستگاه همه‌کاره جمع‌وجور تا مدل پریمیوم متصل به وای‌فای با صفحه نمایش رنگی 5 اینچی LCD هستند. این سه محصول مجموعه‌ای کاملاً یکپارچه و جامع است که برای کاربران حرفه‌ای در دفاتر، خدمات و صنعت ارائه خواهد شد. سه دستگاه جدید از خانواده VTech هستند و توسط تیم مشترک تحقیق و توسعه به ساختارهای Gigaset تطبیق داده شده‌اند.

تلفن گیگاست مدل P710 IP PRO

Gigaset P710 IP PRO یک عضو جمع و جور و مقرون به صرفه در مجموعه تلفن‌های رومیزی حرفه‌ای IP Gigaset است. این محصول با طراحی زیبا و اندازه جمع و جور، به خوبی روی هر میزی و در هر محیط کاری قرار می‌گیرد. P710 IP PRO با بسیاری از عملکردهای مفید تجاری، کیفیت صدای HD عالی و یک نمایشگر رنگی با وضوح بالا و ۴ کلید LED قابل برنامه‌ریزی ارائه می‌شود. سوئیچ گیگابیت با پشتیبانی از PoE مجموعه ویژگی‌های P710 IP PRO را تکمیل می‌کند.

تلفن گیگاست مدل P820 IP PRO

گوشی Gigaset P820 IP PRO با مجموعه‌ای از ویژگی‌های متنوع و کیفیت صدای عالی در طراحی زیبا ترکیب شده و همراهی ایده‌آل در زندگی روزمره اداری است. این گوشی با صفحه نمایش LCD با کیفیت بالا به اندازه 5 اینچ مجهز شده تا در هر شرایط نوری نمای بسیار خوبی ارائه می‌دهد. 8 کلید قابل برنامه‌ریزی برای استفاده به عنوان کلیدهای BLF یا ذخیره عملکردهای مختلف مرتبط با کسب و کار ایده‌آل هستند. با P820 IP PRO، Gigaset ورود کامل به دنیای تلفن‌های IP مدرن را امکان‌پذیر می‌سازد.

تلفن گیگاست مدل P850W IP PRO

Gigaset P850W IP PRO یک تلفن رومیزی زیبا و راحت است که دارای مجموعه‌ای از عملکردها برای انواع سناریوهای محیط کار است. این تلفن رومیزی دارای قابلیت WiFi، دو پورت USB و همچنین 10 کلید قابل برنامه‌ریزی است، به این معنی که برای تقریباً هر وظیفه‌ای در زندگی روزمره اداری آماده است. با P850W IP PRO، Gigaset استاندارد جدیدی از تلفن‌های IP برای محیط کار مدرن ارائه می‌دهد.

این محصولات جدید در اوایل سال 2025 در تمام بازارهای اروپایی عرضه خواهند شد و به‌طور انحصاری از طریق توزیع‌کنندگان حرفه‌ای Gigaset در دسترس خواهند بود 🚀

نظرات کاربران